HP x2301

Highpoly modellezés.

Számomra fontos a letisztult, de nem túlárazott Design ha az eszközeimről van szó.
Egy kis gyakorlatként lemodelleztem a saját monitoromat. Egy nagyon kedves modellező ismerősöm azt mondta, ha meg akarok tanulni bármit de tényleg szinte bármit lemodellezni kezdjem el megalkotni a dolgokat amik az asztalomon vannak.
Így jött az "ötlet". Az ismerős kijelentésével viszont nem értek teljes mértékben egyet. Sok technikai bakit követtem el kezdő fejjel ezen a monitoron amiket ma már 2 pislogásból újra tudnék gondolni, de ez a fejlődési görbe része. Nem lehet megkerülni a hibákat.

A képeken jórészt semmi utómunka nincs, mind nyersen ugrottak ki a V-rayből. Komplex anyaghasználatra nem volt szükség így a renderidők is rövidek voltak magasabb fényszámítási értékekkel is..



Az elkészítés során használt főbb szoftverek:

- 3DS Max
- V-ray

A HP logó picit érdesre sikeredett de nem is volt cél a finom megjelenés ezen a ponton.

3 főfényt használtam egy turbosmooth-olt doboz stúdióban. A teteje nyitott volt és egy kis mennyiségű környezeti fény is bejöhetett amit égkékre állítottam. Csak a halvány hangulatigazítás kedvéért.

Megpróbáltam leutánozni a gombsor alá épített LED-ek fényét. A megfelelő típusú V-Ray fény kiválasztása után nem volt feladat.

Gyakran játszottam az expozíciós értékekkel a renderen belül.

A hátlap anyagánál próbáltam az eredetihez minél közelebb álló mikrogeometriát állítani.

A csatlakozósorra különösen odafigyeltem. Tökéletesen újszerűen akartam ábrázolni őket. Ahol kellett a rézszálakat is lemodelleztem a megfelelő hatás elérése érdekében.

Valamiért szükségét éreztem, hogy a hátlap és a főmerevítő közti csatlakozás is realisztikus domborulatot kapjon. Valószínűleg sosem venné észre senki a különbséget de tény, hogy bizonyos szögekben elég kiemelkedő árnyékot zár.

Kissé eltúlzott HardSurface Wire de a célnak tökéletesen megfelel.

HDMI.

DVI-D DualLink.